Tjenare!

Hjärtligt välkomna till min resedag(vecka/månads?)bok! Har förstått av andra resebloggar att det ska skrivas lite om förberedelserna inför resan, därför langar jag en fin bild på min packning som lite introduktion. Ifall det inte kommer upp fler bilder under resans gång så har ni nu iaf denna otroligt vackra bild som säger så mycket.  Som ni kan se består packningen till stor del utav solkräm. Känner att det trots denna höga beredskap finns en risk att jag blir något grisfärgad under resan, tur att man redan är rätt lik grisen då, kanske inte märks så stor skillnad..

 


Har kommit in vissa önskemål om att jag ska skriva ett testamente innan resan men känner att jag tyvärr måste hoppa det, blir lite mycket att hinna med. Ni får helt enkelt slåss om min waveboard, blir roligare så.


Kanske ska berätta vart jag ska förresten, ifall ni inte vet, eller det mer troliga, att bloggen blir megakänd..  Åker den 3:e oktober till Peru, staden Pisco, för att jobba för en organisation som heter Pisco sin Fronteras. Ska bl.a. bygga upp efter en jordbävning som inträffade 2007 och drabbade Pisco väldigt hårt, men även till exempel jobba med barn på olika dagscenter. Jobbet varierar lite för varje morgon skriver man upp sig på det projekt man vill arbeta med under dagen. Vet inte riktigt hur länge jag stannar i Pisco, ska förhoppningsvis resa runt lite också, har iaf en biljett hem 21:a december, får se lite vad som händer helt enkelt..  Ja det var väl allt för premiären. Chiao!


Kommentarer
Postat av: Storebror

Jag kommenterar inlägget.

2010-10-03 @ 10:36:29
URL: http://www.aktieexperterna.se
Postat av: Ingrid

glöm inte fittvålen!

2010-10-03 @ 11:45:07
Postat av: Pavas

haha vad har du att testementera?!

2010-10-03 @ 14:25:41
Postat av: miriam

wow vad awsm att du ska bo i pisco. pisco heter chiles nationaldryck som chilenarna har snott från peru hehhe. kommer att läsa din blogg så skriv ofta heheh PUSS

2010-10-03 @ 15:11:04
Postat av: Lena M

Hej Amanda!

Jag har just fått lite info av Karin och Svenne bland annat adressen till din blogg. Jag tycker din packning ger ett optimistiskt intryck med böcker och solkräm men är det inte lite lite kläder???

2010-10-09 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0